Organizacja imprezy wyjazdowej a kwestia logistyki
Wyjazdowe imprezy integracyjne to obecnie stały element polityki wielu przedsiębiorstw. Pozwalają pracownikom spędzić czas w swobodnej atmosferze i lepiej się poznać oraz wzmocnić ich przywiązanie do firmy. Aby wyjazdowa impreza integracyjna była udana, trzeba zadbać o jej odpowiednią logistykę. Jak to zrobić? Podpowiadamy!
Wybór miejsca
Pierwszym zadaniem logistycznym podczas organizacji wyjazdowej imprezy jest wybór miejsca, w którym ma się ona odbyć. Ważna jest nie tylko odległość od siedziby firmy, ale także atrakcje dostępne na miejscu. Dobrym pomysłem jest przeprowadzenie ankiety wśród pracowników – jej wyniki pomogą Ci wybrać miejsce, które przypadnie do gustu większości uczestnikom.
Dojazd
Na miejsce imprezy trzeba jakoś dotrzeć. Tutaj istnieją dwie opcje: dojazd na własną rękę lub wynajem autobusu. To drugie rozwiązanie ma wiele zalet: pozwala rozpocząć integrację już na etapie podróży oraz obniża koszty ponoszone przez pracowników. Jeśli jednak uczestnicy imprezy będą podróżować własnymi samochodami, obiekt powinien dysponować parkingiem – dzięki temu pracownicy nie będą mieć problemu z pozostawieniem swoich pojazdów.
Gastronomia
Żadna wyjazdowa impreza integracyjna nie może się obyć bez dobrego jedzenia. Podobnie jak w przypadku dojazdu istnieją dwie możliwości: zamówienie cateringu lub wybór obiektu z własną kuchnią. Zdecydowanie lepszym wyborem jest ta druga opcja – dania zawsze będą świeże i ciepłe, a kucharze bez problemu dostosują potrawy do potrzeb żywieniowych wszystkich uczestników.
Chcesz zorganizować wyjazdową imprezę integracyjną pod Żyrardowem? Zapoznaj się z naszą ofertą! Zorganizujemy integrację, której Twoi pracownicy nie zapomną na długo. Zapewniamy szereg aktywności na świeżym powietrzu, takich jak paintball, spływy kajakowe czy wyprawy survivalowe. Dysponujemy własną kuchnią specjalizującą się w daniach kuchni polskiej oraz miejscami parkingowymi. Skontaktuj się z nami w celu ustalenia szczegółów.